onsdag 8. juni 2016

Hvor jeg bor

Jeg bor på Sola. Jeg bor sammen med vennen min. 
Han heter Nahom. Vi bor sammen i en stor leilighet
Han har bodd i Norge i ett år.  Jeg har også bodd i Norge i ett og halvt år.Vi har tre soverom og et stort kjøkken. Vi pleier å gjøre alt sammen. I helgen pleier vi å gå på kino. Vi har ikke så 
mye fritid etter skolen, men vi har to frie dager, lørdag og søndag.
På lørdag spiller vi fotball til kl 18:oo. Om søndag morgen  
går vi til kirken. Etter kirken drar vi til Stavanger for å møte noen
venner. Etterpå spiser vi mat på restaurant. 

Jeg synes vår  leilighet er fin. Det er god plass 
og nydelig hage. Jeg liker også å være hjemme med vennene mine.
Når jeg kommer hjem, har vennen min laget middag og
ryddet i leiligheten. Han er veldig snill vennen min.  Om
kvelden ser vi film på Tv. Og vi ser ofte spennende filmer 
etter halv ti. 









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar